Oldalak

2012. február 1., szerda

Közelmúlt és ma

Mikor utoljára aludtam Kedvesemnél-vasárnap hajnalban-,már.. csak aludtam. De reggel arra ébredtem, hogy egy dallam és egy szöveg jár a fejemben. "..gyűlölöm a hajnali napsugarat.." 



Dehogy gyűlölöm.. de ezt én sem tudom másképp mondani..



Aztán este üzentem Neki:







 jóéjt Kedvesem.. még egy dal lesz.. mert nem tudom másképp mondani..


 Ma délelőtt egy félresikerült-türelmetlen telefon után egy hang azt mondta a fejemben.. Nem baj ha egyedül vagy.. És mikor fél óra múlva a rádióban megszólalt, már tudtam, ma egyedül kell lennem..:



Nem azért,amit a szám sugall(hat),hanem-mert nem baj ha egyedül vagyok. Ha igy tud hozzám szólni,akkor legyen. (egyébként összecseng azzal amit tegnap irtam-egyedül,de nem magányosan)

Féltem egyedül maradni? Igen. Beismerem. Féltem az egyedülléttől,mi lesz velem ha.. pedig:






Your heart is not open, so I must go
A szived nincs nyitva,hát el kell mennem
The spell has been broken...I loved you so
a varázslat megtört.. annyira szerettelek
Freedom comes when you learn to let go
A szabadság akkor jön,ha megtanulsz elengedni
Creation comes when you learn to say no
A Teremtés jön,ha megtanulsz nemet mondani

You were my lesson I had to learn
Te voltál a leckém,melyet meg kellett tanulnom
I was your fortress you had to burn
Én voltam az Erődöd,melyet fel kellett égetned
Pain is a warning that something's wrong
A fájdalom figyelmeztetés,hogy valami nem jó
I pray to God that it won't be long
Imádkozom Istenhez,hogy ne sokáig tartson
Do ya wanna go higher?
Akarsz magasabbra jutni?

There's nothing left to try
Nem maradt semmi megpróbálnivaló
There's no place left to hide
Nincs több búvóhely
There's no greater power than the power of good-bye
Nincs nagyobb Erő az elengedés erejénél


Your heart is not open, so I must go
A szived nincs nyitva,hát el kell mennem
The spell has been broken...I loved you so
a varázslat megtört.. annyira szerettelek
You were my lesson I had to learn
Te voltál a leckém,melyet meg kellett tanulnom
I was your fortress
Én voltam az Erődöd

There's nothing left to lose
Nem maradt semmi elvesztenivaló
There's no more heart to bruise
Nincs több sebeznivaló sziv
There's no greater power than the power of good-bye
Nincs nagyobb Erő az elengedés erejénél



..I was your fortress you had to burn..
..Én voltam az Erődöd,melyet fel kellett égetned..



Lábjegyzet (mivel még kultúrische nem tudok olyasfélét mívelni):

Milyen szép MAGyar anyanyelvünk: goodbye - viszontlátásra..

A Játszma (sakk-kastély-torony) : fekete kezd? erre fehér berosál (castling-sánc?).. erotikus sötét vezér üti világos gyalogot.. aztán fekete bedobja a törölközőt.. (1:30-nál van egy állás.. szereznem kell egy sakktáblát..)
A sakkban van egy kifejezés-fortress-amikor az egyik fél kikényszeriti a végjátékban a döntetlent.. (An elementary fortress is a theoretically drawn position with reduced material in which a passive defense will maintain the draw..)

Deviszont.. nekem erre asszociált.. a fortress-erőd hasonlit Toronyra (XVI : the Tower represents the paradigms constructed by the ego, the sum total of all schema that the mind constructs to understand the universe. The Tower is struck by lightning when reality does not conform to expectation )
  • Chaos ----- Sudden change ----- Impact ----- Hard times
  • Crisis ----- Revelation ----- Disruption ----- Realizing the truth
  • Disillusion ----- Crash ----- Burst ----- Uncomfortable experience
  • Downfall ----- Ruin ----- Ego blow ----- Explosive transformation

 (na mije van a libának? szöme..)

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése