Oldalak

2012. február 7., kedd

Benn a szívedben mélyen tudod jól, máshogy kéne, máshogy lesz holnaptól..

Elöljáróban csak annyit,hogy kivánom, minél előbb érezd azt a "hazaértem" érzést újra.. velem vagy mással..



Sziasztok !

Bemutatkozásképpen annyit rólam, hogy 34éves múltam, válófélben Kedvesemtől,akivel 4 gyermekünk van (2biológiailag saját+2jött hozzánk,hogy miért,azt csak sejtem),sűrűn egyedül-de nem magányosan.
Gyermekkoromtól fogva úgy éreztem,hogy nem vagyok normális: valahogy mindig kilógtam a sorból (visszahúzódó voltam, gondolkodásmód, értékrend, álmok..).
Sűrűn célpontja voltam "alsóbbrendű lények" támadásainak (semmi extrára nem kell gondolni,csak egy épületben volt az iskolánk a kisegitő-GY.P.s sulival,és az orkok sűrűn megtaláltak,és bár ártalmatlanitani tudtam volna őket,álltalában rájukhagytam), a kedvenc csillagomról egy barátnőm elmagyarázta,hogy az a Sziriusz,stb.
Kb.6éve elmaradtak az előérzetek,stb. (valahol az első és a második gyermekünk között),de tavaly év vége óta újból jönnek.. mostanában nem nagyon emlékszem az álmaimra,csak azt érzem erősen,hogy fogy az idő..
A haláltól soha nem féltem-egyszer álmomban láttam egy előző halálomat és egyáltalán nem volt félelmetes (szivinfarktus munkahelyen kávészünetben egy műhelyben,és egyetlen gondolatom az volt,vajon mit fog szólni Kedvesem,ha megtudja?)
Bajezid által linkelt zenék nagy részét ismertem,a filozófiai (+szimbólumok,stb) részéről viszont még van mit tanulnom.
Miért irok most? Először is szeretném megköszönni Bajezidnak a felvilágositó munkáját (és E.T.nek és a többieknek) ;
ad2. tanácsot szeretnék kérni: négy gyermekem van (és egy Kedvesem ) - rajtuk hogyan segithetek? Irhatnék regényeket róluk vagy magamról..

de a lényeg: mit tehetek - Értük?

üdv: zplus
u.i.: kedvenc mesém a Kis herceg-akárhányszor olvasom,mindig találok benne új rétegeket..


Elenoura


Szia zplus

Amit én tettem/mondtam a szeretteimnek.
(Nem tudom pontosan most a háborúra vagy a túl világi életre gondolsz,hol akarsz értük tenni)

-Néhány alapvető szimbólumot elmagyaráztam nekik,hogy ha látják fel tudják ismerni.Ezt úgy tettem mint érdekességet,de az ilyesmire fogékonyak az emberek.

-Mint életfilozófiát próbálom átadni hogy rövid az élet ahhoz hogy semmiségeken aggódjunk.Valóban az de ezt nem taglaltam véresen komolyan. Egészség és békesség legyen.

-Mindenképpen (és ez a legnehezebb) meg kell próbálni a tudtukra adni hogy lelkük van,ami ez után az élet után tovább fog szállni,és nem mindegy hogy hova. Elmondtam ez itt valószínűleg átmeneti hely.

-Háborús helyzetre készülve,alapvető élelmiszereket,stapabíró ruhát, tűzelő anyagot vettem,ezeknek amúgy is van helye a háztartásokban,nem volt gond otthon elintézni.
-imádkozom értük.

-Ami a világgazdaságot és az árakat illeti,nyugodt szívvel lehet beszélgetni,válságról.

-Biztosítottam Őket számíthatnak Rám,nem csak most mindig.

Ezek nem családi gyűléseken vagy nagy bejelentésként történtek.Nem sok kis töredék időd fordítok a családomra ,hanem egyszerre többet és így lehet egy kicsit kötetlenül beszélgetni ilyesmiről.Ha pedig vásárlásról van szó,egyszerűen megmondtam hogy válságos időkre készülök.

A gyermekek védelem alatt állnak,ők még tiszták,könnyebben fognak átlépni,de a Jóról és Jézusról, Máriáról lehet velük beszélgetni.Az is előfordulhat(és hallottam ilyet) hogy a kisgyermek jobban érti ezt mint Mi magunk,mert neki evidencia nekünk meg megfontolandó.


Bajezid

 Fohász az Ösökhöz
(varjú)

Ősök, régen voltak -
tanítsatok!
Ősök, hogyan lettünk -
mutassátok!
Ősök, hogyan éltünk-
mondjátok!
Ősök, mi legyen most -
megmondjátok!

***

""Miracles are not contrary to nature, but only contrary to what we know about nature" Saint Augustine

"That I know of, there are four ways to acquire knowledge; through dna, academically, dragonfly or radio, and reincarnation. Sure for the latter one your birth Soul dies" q.t.q.

***
Amiben az emberek hisznek - az igaz.
(Dakota közmondás)
****




****

Szitakötök...hatodik és nyolcadik érzék...
Szólítsd meg az ősöket. Itt várakoznak.
A választ megkapod.
A bal fül fölött, mint egy saját gondolatot.

****



(Kártyajelek az Alice-ból)



(Csokornyakkendő...)

Kérem hova tünt a víz a hajó alol? és mi van ha JÓ?

(a metafizikában nincsenek véletlenek)

Láttad a Szitakötő c. filmet?

***

A gyerekek hisznek a mesékben, mi többségben már nem.
Fokozatosan mond el nekik, hogy nemsokára megváltozik az életük és vannak angyalok, csak finoman, értesz engem.
A gyerekeknek szabad útja lesz.
A gyerekek érteni fogják, hogy várják őket odaát.

A gyerekek nem a mieink, ők maguk, magjuk, lehet, hogy idősebbek mint mi.


(FELHŐNÉZŐ-Indián dalok, imák, versek)


Az Öt Napok Világai

Így beszélik, így mondják:
már négy létezett,
ez az ötödik világ.

Az Első Nap Világa
a Víz jelét viselte
ezért az volt a Víz Napja.
De történt, hogy az áradat
mindent elsodort,
s emberekből lettek a halak.

A Második Nap Világa
a Tigris jelét viselte,
ezért ez volt a Tigris Napja,
De történt, hogy az ég leomlott,
a Nap nem az útján haladt.
Nem az útján haladt,
mikor felkelt, magasan állt,
aztán eltűnt, hívva az éjszakát.
S amikor sötét lett
a tigrisek felfalták az embereket.

A Harmadik Nap Világa
a Tűzeső jelét viselte.
De történt, hogy tűzeső hullott.
s mindent, mi élt elpusztított.

A Nagyedik Nap Világa
a Napszél jelét viselte.
De történt, hogy szél, az eső
mindent elfútt, elmosott, mi élő.

Az ötödik Nap Világa
a Mozgás jelét viseli.
Úgy nevezik: a Mozgás Napja.
Fény lobban, eljött a hajnal,
s ez a kor most a Mozgás Napja.
Ez az ötödik Nap, ami létrejött,
figyeljétek, rengeni fog a föld,
s éhezik majd mind, ki élő!




Mézga Aladár különös kalandjai - Második dimenzió

Mézga Aladár különös kalandjai - Luxuria




  

E.T.

Kedves zplus!

No, megpróbálom ismét , s elmondom, én hogyan „segítek” – legfőképp magamon, s csak ezáltal másokon. A legfontosabb számomra ugyanis azon dolgozni folyamatosan, hogy én magam egyre inkább egyben legyek. Senkit nem tudok biztonsággal átkísérni a vékony pallón a szakadék fölött – persze azt is csak akkor, ha megkér rá –, amennyiben magam nem járkálok már azon teljes biztonsággal oda-vissza, akár csukott szemmel is megingás nélkül. Az én véleményem szerint tehát, ami a legfontosabb: légy olyan példa, akinek szinte meg sem kell szólalnia, mert a lényében hordozza az erőt, a tudást és biztonságot, s a bajban (addig nem biztos, hogy bárki egyáltalán észrevesz) a lábnyomodban lépkedve sokan ki tudnak ám majd jutni. Hisz „vezetni” csupán az tud, aki maga is már átjutott a túlpartra és elkészítette ennek az útnak a térképét, otthagyta a földben a lábai nyomát mélyen belenyomva, láthatóan. S akkor már stabilan állva a saját lábadon egy hátra-arccal megfordulsz a saját tengelyed körül, hogy aki kéri, annak kinyújthasd a kezed. Ennél többet úgysem igazán tehetsz, hisz meggyőződésem, hogy az élő példa a leghatékonyabb tanítómester: a lábnyom a földön soha nem hazudik, pontosan megmutatja, hogy te merre jártál, s mivel mentél.

Szarkofág utolsó, zseniális linkje, ha jól értelmeztem, épp valami ilyesmiről szól.  








...egy pár szót még tőlem-Neked Kedvesem..

Ma a bolt felé menet pár ház hosszan csak hólapát-szélesen volt eltakaritva a hó. Csizma a lábamon, kosár a kezemben. Szemben jött egy kutyus. Mivel annyi hely nem volt, hogy mindketten elférjünk a kutyus megállt tőlem kb. két méterre. Én félreálltam,hogy maradjon annyi hely,ahol elfér mellettem elmenni. Köszöntem Neki és mondtam, hogy csak menjen nyugodtan. A kutya bólintott és elmentünk egymás mellett, mindenki a maga dolgára..

Szeretném,ha éreznéd azt amit én. De mivel én szeretném, hát nekem kell engednem, várni.. várni.. várni..
És ezt nem tudom másképp mondani.. szeretlek..

A többi a játék része.. Ahol vannak szabályok. Van aki csal (nem is megy vele sokra, de Nekik az is elég). És vannak sokan, akik azt hiszik értik, pedig nem..


A válasz itt van a szemünk előtt,csak nem látjuk.. mert nem érünk rá csendben maradni.. és szakitani egymásra egy fél órát... 



FankaDeli - Átjáró

Akár a fény, olyan sebes a gondolat
A gyerek akkor rossz, amikor szót fogad
Neked jó legyen, más nem érdekel
Egy átlagember folyton csak mérlegel
Mindenhez időt kérsz, sietsz a világba
Ha mások látják, kulcsolod kezed imára
Megéri, nem éri, mibe kéne fektetni?
Inkább a lurkót egy mesével lefektetni
A lényeg egyszerű: éld meg az életet!
A múltad így teher, dobd el a képeket!
Minden egyes perc már egy új világ
Kit érdekel, hogy tegnap ki mit csinált?
A harcos harcoljon, de csak a jelenért
Mert csak a mostban létezik ellenfél
A többi délibáb, sötét illúzió
Ez a dal is a lelkednek infúzió

Az élet megy tovább, minden nap új esély
Ez a nagy kaland, ez a sok veszély
Egy átjáró a halálunk, semmi több
Ebből a világból másikba költözött

Ne félj a haláltól, ő se fél tőled!
Álmatlan éjszakák fejedben vergődnek
Ideje letenni az ólomkabátot
Kétszínű testvérek, meg hazug barátok
Az igazság hangja itt van a torkomban
Én csak leírtam, Isten tollba mondta
Nézem az arcotok, vigyorog a fájdalom
Miközben a Föld szívverését érzem a lábamon
Hóhérokat kivégezni az emberiség veszte
Vagy ha úgy jobban érted, a Jóisten tesztje
A játék nem áll meg, rajtad múlik minden
Hogy magadban bízol, vagy egy nagy dzsipben
Az én Don-kanyarom itt van a kiskörúton
Józanul sokkal jobb, ezért nem kell berúgnom
Ahol e világ vége, ott indul egy másik
Ahol a lovam vágtat, Fanka már ott vadászik

Kevés a kimondott szó, csak a tettek beszélnek
Minek nézel engem, barátnak vagy ellenfélnek?
Bármelyiket választanád, elárulom: tévedtél.
Én vagyok a tükörképed, ideje, hogy ébredjél!
Amennyire engem utálsz, annyira rühelled magad
Amennyit nekem adtál, neked pont annyi marad
A napnál világosabb, milyen egyszerű a játék
Az élet értelme, elárulom: annyi, hogy átéld!








FankaDeli - Átver az álom

A sötétség csakis a fény hiánya
Ezért tudom hogy nem mondom hiába
Nekem mindegy hogy mikor csak egyszer
Változni akarj és boldogan kelj fel
Előbb vagy utóbb meglátod önmagad
És aki valóban érett el nem szalad
Belenéz a tükörbe vidáman integet
Az embert fogod látni nem az ingeket
Soha ne felejtsd el ahova születtél
Becsüld meg mert átlátszóbb az üvegnél
Véletlen nincsen soha nem is létezett
A legtöbb mégis vakon éli az életet
És rengeteg van aki bárkivel cserélne
Aki hálás volna nem pedig lenézne
A család bármilyen te tanulj belőle
Hogy ne el ne tévedj újra a sötét erdőbe
A legtöbb helyen a szülők smasszerek
Nem is csoda hogy drogoznak a gyerekek
Azt mondják ők csak a javadat akarják
De ha szabadnak látnak a falat kaparják

Nézz fel nézz fel most az égre!
A jövő nincsen kőbe vésve
Hidd el, hidd el amit érzel!
Többet látsz ha távolról nézel!
Lépj már lépj már rohan az élet
Öntudatlanul nem is éled
Kelj fel kelj fel hát barátom
Magamról tudom: Átver az álom

Én is aludtam álmodtam szépeket
A köretre fogtam hogy értem a lényeget
A csomagolás ezért olyan fontos
De én érzem mögötte ahogyan rombolsz
Az idős azt hiszi a világot látja
Unokák helyett a sorozatot várja
Minél jobban félsz annál jobban fáj
Nekem mindegy hogy maradsz vagy itt hagytál
Bárhol is legyek ott lesz majd jó nekem
Ahogy mondtam eldobom a revolverem
Se neked se magamnak nem fogok ártani
Ha másokat támadsz csak magad tudod bántani
Én soha nem akartam szentnek se látszani
Boldogan élni gyerek módra játszani
De elvették tőlem mire azt hittem enyém
Így jöttem rá hogy nincs másom csak a remény
Aztán egy napon átláttam hogy tévedtem
Magamért tenni kell mindig is éreztem
Sokáig hagytam a sorsomat látok
De jobb ha kapaszkodsz figyeld ahogy váltok

Nevetni fontos mert az egész egy rossz tréfa
Hogy a legprofibb az igazán béna
Hogy a gazdagnak mégis a legszarabb
Hogy ha többet adsz annál több marad
Ebben a mátrixban ezek a szabályok
Hálót adok de helyetted nem halászok
Szerte a világban propaganda mártírok
Meg beveszed hogy HAMASZ meg tálibok
Az igazi ellenség a fejedben él
És amivel etetik attól remegve fél
Fajtagyűlölő kiáltja hogy rasszizmus
Öt évente láthatod jön a friss hús
Egyetlen háborút mondj amit megnyertek
Hisz valójában nincsenek csak vesztesek
Pár száz éve még boszorkányokat üldöztek
Manapság meg fekete ölötnyben bűnöznek
Lehetsz rajongó bábuból van elég
Magam előtt látok ahogy a sok panel ég
Szerinted a rendszer meddig áll a lábán
Légy Megatron fattyai meg Süsü a sárkány







FankaDeli - Máshogy lesz holnaptól

A tollam még mindig a kezembe'
Amíg tinta van, én nem teszem le
Minden billentyű itt a zongorán
Kéri, ne feküdjek le olyan korán
Az alkony felébreszt engem
Aztán hajnalban felismertem
Magamban ott a szellemet
Aki soha nem mondta, hogy nem lehet (Héjj...)
Ez az ember a csillagokból
Szíve helyén az ego tombol
Drága autók, üres lányok
A ti dolgotok, hogy mit csináltok
Segíteni nem lehet annak,
Aki kezét nyújtja a falnak
Segíteni csak annak lehet
Aki feléd nyújtja a kezet

Néha meg kéne állni egy kicsit, mert
Ott a tükörben téged felismert
Benn a szívedben mélyen tudod jól
Máshogy kéne, máshogy lesz holnaptól

Senki se születik szenvedésre
Kapd csak a sorsod lencsevégre
A véletleneket te hiszed annak
Nézd meg jól, milyen álmaid vannak!
Tudom, hogy nehéz, de nézz csak rám!
Izzítom minden csakrám
Az élet mantráját mormolom
Szellemem átüt a kordonon
Elér hozzád, egészen a szívig
Amíg a többiek csak nézik
Az életed te valóban éled
Ugye mondtam? Nem kell félned!
Ilyen a magányos harcos útja
Mi jön holnap? Ő sem tudja
De ő már itt él a jelenben
Ott látom mélyen a szemedben


Miben hiszel, ha magadban nem?
Én mondom, igen, kalandra fel!
Fel kéne állni, eleget ültél!
Majdnem teljesen beleőrültél
A régi életem látom a tiédben
Aztán egyszer csak úgy kinéztem
Megcsillant fény az ablakon
Halkan súgta: gyere, mutatom!
Az én világom így lett színes
Minden szöglet újra íves
Az élet illatát azóta érzem
Hidd el, én is ugyanúgy féltem
Minden úgy van, ahogy lenni kell
Gyalog jöttem, nem egy Bentley-vel
Mégis gazdagabb vagyok mára,
Mint akit csak a pénze várja




u.i.:


Lázár Ervin: A Négyszögletű Kerek Erdő

Vacskamati virágja

(részlet) 

... A virág meg! Uramfia! Szegény, szegény Vacskamati virágja! Azt hiszitek, törődött vele? Nem törődött. Azt hiszitek, öntözte? Nem öntözte. Azt hiszitek, kapálgatta? Nem kapálgatta. Azt hiszitek, rá is nézett? Nem nézett rá.
A virágnak odalett zöldje, sárgája, lilája, kékje, kornyadozott, fonnyadozott.
Egészen addig, amíg egyszer csak nagy mérgesen azt nem mondta Dömdödöm, hogy „dömdödöm”.
– Hallottátok? – mondta Ló Szerafin. – Dömdödöm azt mondta, hogy dömdödöm.
Hogyne hallották volna!
– Bizony nem gondozza a virágját.
– Bizony nem öntözi.
– Bizony rá se néz.
– Bizony hervadozik szegény virág.
– Bizony kornyadozik.
Így beszélt Ló Szerafin, Nagy Zoárd, Aromo, Bruckner Szigfrid, Dömdödöm és Szörnyeteg Lajos.
– Jaj, elfelejtettem – sápítozott Vacskamati. – Pedig az én virágom, Vacskamati virágja. Mindig tudtam. Ne haragudjatok.
– Hát akkor gondozd!
– Hát akkor öntözd!
– Hát akkor törődj vele!
A virág hervadt volt, fonnyadt volt, de biztosan nagyon dörömbölt akkor a szíve. Dörömbölt boldogan. Vacskamati meg nekiesett, öntözte reggeltől estig, estétől reggelig, kapálta naphosszat, csak úgy sercegett szegény virág gyökere.
És két nap múlva azt mondta:
– Öntöztelek, kapáltalak, két napja csak veled foglalkozom, mégis kornyadsz, mégis hervadsz! Mi lesz már! Tessék sárgállani, tessék zöldelleni, tessék lilállani, tessék kékelleni!
Na, erre megint összesereglett Ló Szerafin, Nagy Zoárd, Aromo, Bruckner Szigfrid, Szörnyeteg Lajos és Dömdödöm.
– Mit képzelsz – mondta Ló Szerafin –, hónapokig nem törődtél vele, és most azt hiszed, két nap alatt virulni fog?!
– Zöldelleni!
– Sárgállani!
– Lilállani!
– ékelleni!
– Dömdödöm!
– Úgy határoztunk – mondta Bruckner Szigfrid –, hogy elvesszük tőled a virágot.
– Jaj ne! – esett kétségbe Vacskamati.
– De igenis elvesszük!
– Dömdödöm – mondta ekkor Dömdödöm.
Csodálkozva néztek rá.
– Azt mondod, hogy kérdezzük meg a virágot is?
– Döm.
Megkérdezték hát a virágot.
– Akarsz Vacskamatinál maradni?
A virágnak szép virághangja volt.
– Igen – mondta.
– De hiszen nem öntözött!
– Tudom – mondta a virág.
– De hiszen nem kapálgatott!
– Tudom – mondta a virág.
– De hiszen rád se nézett!
– Tudom – mondta a virág.
– Aztán meg agyonöntözött.
– Tudom – mondta a virág.
– Agyonkapált.
– Tudom – mondta a virág.
– Sápadt lettél.
– Tudom – mondta a virág.
– Csenevész lettél.
– Tudom – mondta a virág.
– Akkor még miért maradnál nála!? – mordult rá Bruckner Szigfrid.
– Azért, mert szeretem – mondta a virág.
– Miért szereted? – háborgott Aromo.
– Csak – mondta a virág.
Vacskamati táncra perdült, ugrált a virágja körül, alig látott az örömtől.
– Meglátod, rendesen öntözlek, kapállak, törődöm veled ezután – mondta a virágnak.
A virág meg azt mondta:
– Hiszi a piszi.
És olyan boldog volt, amilyen még soha.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése